Za tydzień na NewConnect zadebiutuje A.pl. Jego prezes chce walczyć o fotel lidera branży.
A.pl, internetowy spożywczak, którego udziałowcami są giełdowe Bomi i Action, 16 grudnia zadebiutuje na małym parkiecie. Z oferty prywatnej, poprzedzającej debiut, zebrał 3 mln zł. Pieniądze z emisji mają zostać wydane na uruchomienie e-sklepów w kolejnych dużych miastach. Na razie A.pl obsługuje klientów z 25 miast, m.in. Warszawy, Krakowa, Trójmiasta i aglomeracji śląskiej.
— Nie wykluczamy przejęć. Jesteśmy zainteresowani zakupem sklepów internetowych, które mogą przyczynić się do rozwoju naszego biznesu. Kandydatów nie ma jednak zbyt wielu, bo tylko niektóre spożywcze e-sklepy mogą się pochwalić zauważalną pozycją choćby na lokalnych rynkach. Dlatego zamierzamy rozwijać się przede wszystkim organicznie — mówi Radosław Celiński, prezes A.pl.
— Nie wykluczamy przejęć. Jesteśmy zainteresowani zakupem sklepów internetowych, które mogą przyczynić się do rozwoju naszego biznesu. Kandydatów nie ma jednak zbyt wielu, bo tylko niektóre spożywcze e-sklepy mogą się pochwalić zauważalną pozycją choćby na lokalnych rynkach. Dlatego zamierzamy rozwijać się przede wszystkim organicznie — mówi Radosław Celiński, prezes A.pl.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz